Ohjeistus Teams-kokoukseen osallistumiselle
Tapahtumaan 25.5 klo 18 liitytään oheisen linkin kautta.
Click here to join the meeting.
Voit avata linkin niin selaimella kuin myös Teams -sovelluksessa. Tilaisuuden video- ja äänikanavat ovat kaksisuuntaisia eli yleisö kuulee ja näkee esiintyjät ja esityksen, ja voi itse myös osallistua esittämällä kysymyksiä. Videokuva voi jossain määrin rasittaa yhteyksiä, jos osallistujia on paljon, joten suosittelemme, että videokuva pidetään päällä vain silloin, kun on itse puheenvuorossa.
Ennen tapahtumaa:
- Tarkista, että internetyhteys toimii.
- Käytä Google Chrome -selainta, jos sinulla ei ole Teams-sovellusta.
- Tarkista tarvittaessa tietokoneen ääni- ja videoasetukset.
- Kirjaudu tilaisuuteen joko omalla nimelläsi tai nimimerkillä, jotta puheenvuoroja jaettaessa puheenvuoron anto onnistuu helpommin.
Tapahtuman kulku:
- Tapahtuman alkupuolisko koostuu hankkeen esittelystä. Tämän osion ajan yleisön mikit pidetään mykistettyinä.
- Tapahtuman loppuosa on varattu kysymyksille ja keskustelulle. Pyydä halutessasi puheenvuoroa käyttämällä ”Nosta käsi”-painiketta. Kun saat puheenvuoron, voit avata mikkisi. Muun ajan pidäthän mikkisi suljettuna. Kysymyksiä voi lähettää koko tapahtuman ajan myös kirjallisesti viestikenttään kirjoittamalla. Myös kirjallisiin kysymyksiin vastataan tilaisuuden loppupuolella. Tilaisuuden alussa käymme myös läpi ohjeistusta painikkeiden käytöstä sekä puheenvuoron pyytämiselle.